Ολοκληρώθηκαν οι εργασίας κατεδάφισης του δημοτικού ακινήτου που στέγαζε επί χρόνια τη γνωστή ταβέρνα «Κωστάρας».
Όπως κατέγραψε το trikaladay, σήμερα το πρωί μηχανήματα ισοπέδωσαν ότι είχε απομείνει από το κτίριο καθώς οι εργασίες κατεδάφισης είχε ξεκινήσει πριν από λίγες εβδομάδες.
Η παλιά δεξαμενή που βρίσκονταν στην στέγη του κτίσματος αποξηλώθηκε και θα μεταφερθεί στο Αμαξοστάσιο του Δήμου για συντήρηση, καθώς στα σχέδια της δημοτικής αρχής είναι να επιστρέψει στο χώρο μετά από μελέτη που θα κάνουν η Τεχνική Υπηρεσία
Δες επίσης
«Φροντίζω τον εαυτό μου – Επιλέγω ζωή!», η δράση στα Τρίκαλα ενάντια στα ναρκωτικά
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, όλες οι υπηρεσίες του Εθνικού Οργανισμού Πρόληψης ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων





