Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Ελλάδα / Γυναίκα αυτοκτόνησε μέσα σε Νοσοκομείο

Γυναίκα αυτοκτόνησε μέσα σε Νοσοκομείο

Ένα ασύλληπτο περιστατικό συνέβη το βράδυ της Τετάρτης στο Νοσοκομείο Αργοστολίου.

Γύρω στις 10 το βράδυ, ασθενής της παθολογικής κλινικής, έδωσε τέλος στη ζωής της πέφτοντας στο κενό στον ακάλυπτο χώρο της πίσω αυλής του Νοσοκομείου.

Γιατροί και νοσοκόμοι έτρεξαν να δουν τι συνέβη, αλλά ο ακάλυπτος ήταν σκοτεινός και δεν υπήρχε ορατότητα, όπως αναφέρει το kefaloniapress.

Τη γυναίκα βρήκε γιατρός και μεταφέρθηκε αμέσως στο χειρουργείο, αλλά παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των γιατρών υπέκυψε στα τραύματά της.

Η Αστυνομία ενημερώθηκε αμέσως για το περιστατικό και διεξάγονται ανακρίσεις.
real.gr

Δες επίσης

Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί – Στόχος να ξεπεράσουμε παθογένειες του παρελθόντος

«Ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται, μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί» υπογράμμισε στην αρχή ...

Αφήστε μια απάντηση