Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024
trikaladay.gr / Υγεία / Φυσικοί τρόποι για να κοιμάσαι καλύτερα

Φυσικοί τρόποι για να κοιμάσαι καλύτερα

Νιώθεις ότι για να κοιμηθείς, πρέπει πρώτα να δουλέψει η τύχη σου; Δεν είσαι μόνος σε αυτό. Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, το άγχος, ακόμη και το μπλε φως που εκπέμπουν οι αγαπημένες σου οθόνες, σου στερούν πολύτιμο ύπνο, με αποτέλεσμα οι μέρες σου να είναι γεμάτες εξάντληση. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, συγκεντρώσαμε ορισμένες δοκιμασμένες συμβουλές και φυσικά προϊόντα που θα σε βοηθήσουν – επιτέλους – να ξεκουραστείς.

Φτιάξε ατμόσφαιρα

Η θερμοκρασία του υπνοδωματίου, τα επίπεδα άνεσης που εξασφαλίζουν το μαξιλάρι και το στρώμα, ο φωτισμός και η σωστή ηχομόνωση (ή ωτασπίδες), επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την ποιότητα του ύπνου σου. Προσάρμοσέ τα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις σου.

Συμπλήρωσε τα κενά

Άλλη μια παράμετρος που ενδεχομένως παίζει ρόλο στην αδυναμία σου να κοιμηθείς; Η έλλειψη θρεπτικών συστατικών, όπως το μαγνήσιο, που έχει φανεί ότι συνδέεται με τις διαταραχές ύπνου. Ο πιο εύκολος τρόπος να εξασφαλίσεις ότι λαμβάνεις επαρκείς ποσότητες σε καθημερινή βάση, είναι μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο συμπλήρωμα διατροφής, όπως το Neubria Sleep, που είναι κατάλληλο για vegans και χορτοφάγους, ενώ πέρα από πολύτιμα μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, περιέχει και μια σειρά από πολύτιμα βότανα που μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σου.

Το προηγμένο συμπλήρωμα στηρίζει τη δράση του στο μείγμα βοτάνων “Bliss”, που αποτελείται από το γνωστό για τις καταπραϋντικές και χαλαρωτικές ιδιότητές του χαμομήλι, μελισσόχορτο που έχει φανεί ότι συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς ύπνου και στη χαλάρωση, λυκίσκο, ο οποίος καταπραΰνει το νευρικό σύστημα, και σαφράν που βοηθά στη συναισθηματική ισορροπία και τη διατήρηση θετικής διάθεσης.

Ακόμη, στα συστατικά του Neubria Sleep βρίσκουμε μαγνήσιο, βιταμίνη D, φολικό οξύ και τρυπτοφάνη, που είναι επίσης γνωστό ότι υποστηρίζουν έναν υγιή ύπνο. Η τρυπτοφάνη, μάλιστα, αποτελεί πρόδρομο συστατικό της μελατονίνης, η οποία ρυθμίζει το εσωτερικό μας ρολόι. Έτσι, όχι μόνο είναι ικανή να αυξήσει την υπνηλία και να έχει ηρεμιστική δράση μέσα σε μόλις 30 λεπτά από τη λήψη της, αλλά σε αντίθεση με άλλα σκευάσματα για τον ύπνο, δεν μειώνει την απόδοση την επόμενη ημέρα. Ο συνδυασμός των παραπάνω συστατικών, προϊόν της μελέτης της επιστημονικής ομάδας της Neubria, δρα συνεργιστικά, ανοίγοντας τον δρόμο για περισσότερα – και πιο γλυκά – όνειρα.

Βάλε πρόγραμμα

Ξέρουμε ότι δεν θέλεις να το ακούσεις, αλλά οι άστατες ώρες ύπνου μπερδεύουν το «ρολόι» του σώματός σου – αυτό που αποκαλούμε κιρκαδικό ρυθμό. Προσπάθησε να κοιμάσαι και να ξυπνάς περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα, και σύντομα θα διαπιστώσεις διαφορά.

Αγάπα το κρεβάτι σου

Το υπνοδωμάτιό σου προορίζεται για δυο και μόνο δυο λειτουργίες: τον ύπνο και το σεξ. Η τηλεόραση, οι δύσκολες συζητήσεις με το άλλο σου μισό, αλλά και το τσιμπολόγημα, είναι σημαντικό να μένουν «εκτός των τειχών», ώστε το κρεβάτι σου να παραμείνει ταυτισμένο αποκλειστικά και μόνο με τη χαλάρωση. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, δεν πρέπει να προσπαθείς να «αναγκάσεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί» μένοντας ξαπλωμένος. Καλύτερα να σηκωθείς, να πιεις ένα ζεστό γάλα χωρίς να ανοίξεις δυνατά φώτα και να δοκιμάσεις και πάλι λίγο αργότερα, παρά να συνδέσεις το υπνοδωμάτιό σου με τα άγρυπνα βράδια.

.

Νοιάσου και γυμνάσου

Έχει φανεί ότι η σωματική άσκηση βοηθά (και) στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σου, αποφορτίζοντας το σώμα σου και βοηθώντας το νου σου να χαλαρώσει. Λίγα λεπτά την ημέρα αρκούν για να εκτονωθείς και να αποβάλεις το στρες.

Μην το υπεραναλύεις

Ερώτηση κρίσιμη: πόσο συχνά, ενώ στριφογυρίζεις το κρεβάτι σου, σκέφτεσαι τις ανειλημμένες σου υποχρεώσεις ή και τις ελάχιστες ώρες που σου μένουν για να κοιμηθείς; Μάντεψε. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να απομακρύνεσαι ακόμη περισσότερο από τον ύπνο που τόσο λαχταράς. Δοκίμασε να κάνεις ασκήσεις χαλάρωσης, σκέψου κάτι που σε κάνει χαρούμενο και – για το Θεό – σταμάτα να πιέζεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί. Δεν λειτουργεί έτσι.

Μπες στο mood

Μήπως κύρια αιτία για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις με τον ύπνο είναι το άγχος και η κακή διάθεση; Πράγματι, η δεύτερη αποτελεί μια από τις βασικότερες αιτίες διαταραχών ύπνου, επιδεινώνοντας την ποιότητά του και προκαλώντας κακά όνειρα, συχνό ξύπνημα και στερώντας σου την αίσθηση αναζωογόνησης όταν ξυπνάς. Πράγμα που σημαίνει ότι για να απολαύσεις καλύτερο ύπνο, πρέπει πρώτα να κάνεις κάτι για τη βελτίωση της διάθεσής σου.

Μια από τις πιο αποτελεσματικές λύσεις, είναι να βάλεις στη ζωή σου το Neubria Mood, ένα προηγμένο 2-σε-1 νοοτροπικό και πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής, με ειδικά σχεδιασμένη σύνθεση για τη διατήρηση της θετικής διάθεσης, την ενίσχυση της συναισθηματικής ισορροπίας, την καλή ψυχολογική λειτουργία και τη σωματική και ψυχική ευεξία.

.

Στα συστατικά του θα βρεις ένα μείγμα βοτάνων, καθένα εκ των οποίων έχει φανεί ότι συμβάλλει στη βελτίωση της διάθεσης και τη διαχείριση του στρες, όπως ασβαγκάντα, που ενισχύει την ψυχική και σωματική εγρήγορση σε περιόδους κόπωσης, κουρκουμά, που υποστηρίζει το νευρικό σύστημα, ροντιόλα, που βοηθά στην εξισορρόπηση του συναισθηματικού στρες, την καλύτερη αντίληψη και βελτιώνει την ψυχική κατάσταση και σαφράν που προωθεί τη συναισθηματική ισορροπία, τη χαλάρωση και τη διατήρηση της θετικής διάθεσης. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε κιτικολίνη, που δίνει ενέργεια στον εγκέφαλό σου, ενώ περιέχει βιταμίνες A, C, D, E, B6, B12, φολικό οξύ, ψευδάργυρο, χαλκό, σίδηρο και σελήνιο, για καλύτερη υγεία, ευεξία και δυνατό ανοσοποιητικό.

Υιοθετώντας καλύτερες συνήθειες και προσφέροντας στον οργανισμό σου την υποστήριξη που έχει ανάγκη, είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις τον στόχο σου για καλύτερη ξεκούραση. Στο μεταξύ, μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα της Neubria, να ενημερωθείς αναλυτικά για τα βότανα και τα θρεπτικά συστατικά που θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις, και να ανακαλύψεις το συμπλήρωμα διατροφής που ανταποκρίνεται στις δικές σου, ξεχωριστές ανάγκες.

in.gr

Δες επίσης

Συναγερμός ΕΟΔΥ για κοκκύτη: Σοβαρή έξαρση στα κρούσματα – Ανησυχητικοί αριθμοί

Tον κώδωνα του κινδύνου για τον κοκκύτη κρούει ο ΕΟΔΥ με σημερινή του ανακοίνωση, καθώς τα ...