Παρελθόν αποτελεί από σήμερα το βράδυ το ηλιακό δέντρο που βρίσκονταν καιρό τώρα στην κεντρική πλατεία των Τρικάλών.
Πριν από λίγη ώρα συνεργεία ξήλωσαν τη βάση που ήταν τοποθετημένο και μετέφεραν το ηλιακό δέντρο στο “Μύλο των ξωτικών” όπου θα παραμείνει καθ΄όλη τη διάρκεια λειτουργίας του
Δες επίσης
Από το Κέντρο Κοινότητας ξεκίνησαν οι δράσεις Δ. Τρικκαίων και e-trikala για την «ενεργειακή φτώχεια» (ΦΩΤΟ)
Ενίσχυση της ενημέρωσης για θέματα «ενεργειακής φτώχειας» υλοποιεί η e-trikala ΑΕ, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού έργου. ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

