Σε διακοπή νερού θα προχωρήσει αύριο Τρίτη 15 Δεκεμβρίου η ΔΕΥΑΤ προκειμένου να γίνουν εργασίες επισκευής βλάβης που σημειώθηκε σε αγωγό ύδρευσης.
Συγκεκριμένα η διακοπή νερού είναι από τις 9 το πρωί μέχρι τη μια το μεσημέρι στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Αθ. Διάκου, Νικοτσάρα, Καραισκάκη και Ερμού
Δες επίσης
«Φροντίζω τον εαυτό μου – Επιλέγω ζωή!», η δράση στα Τρίκαλα ενάντια στα ναρκωτικά
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, όλες οι υπηρεσίες του Εθνικού Οργανισμού Πρόληψης ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

