Από την υπηρεσία υδρεύσεως της Δ.Ε.Υ.Α.Τ. ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 22/3/2017 λόγω επισκευής αγωγού της ΔΕΥΑΤ, από τις ώρες 09:00 – 13:00 θα σημειωθεί διακοπή νερού στις οδούς Βύρωνος, Ιουλιέτας Αδάμ, Χατζηγάκη και Κανούτα.
Παρακαλούμε τους καταναλωτές να περιορίσουν τις καταναλώσεις στις απολύτως απαραίτητες και να αποθηκεύσουν νερό για τις πρώτες ανάγκες.
Δες επίσης
Συνάντηση Σκρέκα με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Τρικάλων
Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Νικόλαο Τσιόβολο, και το μέλος του ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

