Στο Νοσοκομείο μεταφερθηκε σήμερα νωρίς το πρωί 33χρνη η οποία ειχε ατύχημα με ηλεκτρικό πατίνι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikaladay, η 33χρονη κινούνταν με ηλακτρικό πατίνι στην οδο Κονδύλη κοντά στο 1ο Γυμνάσιο, όταν έπεσε σε μια λακούβα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί.
Στο σημείο κλήθηκε κει έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για την μεταφορά της στο Νοσοκομείο
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

