Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Το κατάστημα ΔΕΗ στην Κατερίνη στη νέα εποχή

Το κατάστημα ΔΕΗ στην Κατερίνη στη νέα εποχή

 Μοντέρνος σχεδιασμός και ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας
 Γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση
 Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Πλήρως ανακαινισμένο και με νέο, μοντέρνο, σχεδιασμό άνοιξε ξανά τις πόρτες του
για τους πελάτες και τους επισκέπτες του, το κατάστημα ΔΕΗ στην Κατερίνη, στην
οδό Ειρήνης 65Α. Με νέα φιλοσοφία, γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση, το
ανανεωμένο κατάστημα ΔΕΗ έχει τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο
επίκεντρο.
Ο μοντέρνος σχεδιασμός του καταστήματος έγινε με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με
ανοιχτούς και φιλόξενους χώρους, καθώς και με ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό.
Λειτουργώντας τις καθημερινές, από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο
για πληρωμές λογαριασμών, μέσω του myΔΕΗ 24/7, το νέο κατάστημα προσφέρει
στους επισκέπτες του τη ζώνη της γρήγορης εξυπηρέτησης, τη ζώνη εξυπηρέτησης
από εξειδικευμένους συμβούλους, αλλά και τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης
myΔΕΗ Service Point. Εκεί, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν εύκολα το
πρόγραμμά τους, , να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή
να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας
Οι επισκέπτες του νέου καταστήματος μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα και
τις υπηρεσίες ενέργειας της ΔΕΗ, και να ενημερωθούν και εξυπηρετηθούν άμεσα και
γρήγορα από το εξειδικευμένο προσωπικό του. Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί
πελάτες εξυπηρετούνται ακόμη πιο εύκολα για οποιαδήποτε συναλλαγή και την
ενημέρωση των προγραμμάτων τους.
Μπορούν ακόμη να ενημερωθούν για νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering,
καθώς μπορούν να  αποκτήσουν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους, αφού οι ίδιοι
καταχωρούν την πραγματική κατανάλωση που κάνουν. Επιπλέον, μπορούν να
ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως
όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από
Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας
στο σπίτι. Οι επισκέπτες, μπορούν ακόμη να ενημερωθούν σχετικά με όλες τις
λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα
προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρουσίασε
η ΔΕΗ, με την επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά με βάση την
πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο μετρητή,προσφέροντας παράλληλα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά και πρόγραμμα
επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ΔΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε
επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ΔΕΗ myBusiness 4All+
σε επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.
Στον ειδικό χώρο τεχνολογίας στο ανακαινισμένο κατάστημα, οι επισκέπτες
βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και
να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους στο σπίτι.

Δες επίσης

ΔΕΗ για Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος: Επενδύσεις 9 δισεκατ. ευρώ για την πράσινη μετάβαση

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου, θεσπίστηκε από τον ΟΗΕ πρώτη φορά το 1973, ...