Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Θετικός στον κορωνοϊό 22χρονος Βολιώτης

Θετικός στον κορωνοϊό 22χρονος Βολιώτης

Θετικός στον κορωνοϊό είναι τελικά ένας 22χρονος Βολιώτης, ο οποίος νοσηλευόταν σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Νοσοκομείο Βόλου και σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών δειγμάτων του.

Ο νεαρός είχε ταξιδέψει πρόσφατα στη Μ. Βρετανία. Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους γιατρούς, τα συμπτώματά του είναι ήπια, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του magnesianews.gr θα διακομιστεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, για περαιτέρω νοσηλεία.

Στο μεταξύ, αρνητικά στον κορωνοϊό ήταν τα δείγματα τεσσάρων νοσηλευομένων στο Νοσοκομείο Βόλου.
Αναμένονται τα αποτελέσματα για άλλα τρία ύποπτα κρούσματα.

magnesianews

Δες επίσης

Διεθνής προβολή για τα θεσσαλικά τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα στο Παρίσι

Με επιτυχία συμμετείχε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στη διεθνή έκθεση τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων «Salon du ...