Σάββατο, 27 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας μεταφέρθηκε γυναίκα με κορωνοϊό

Στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας μεταφέρθηκε γυναίκα με κορωνοϊό

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας μεταφέρθηκε τα ξημερώματα μια γυναίκα ασθενής με κορωνοϊό.

Πρόκειται για τη σύζυγο του 70χρονου που βρίσκεται και αυτός εδώ και ημέρες στη ΜΕΘ του νοσοκομείου.

Πλέον πέντε ασθενείς νοσηλεύονται στις ΜΕΘ των δύο νοσοκομείων και άλλοι έξι σε θαλάμους αρνητικής πίεσης.

Δες επίσης

Διεθνής προβολή για τα θεσσαλικά τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα στο Παρίσι

Με επιτυχία συμμετείχε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στη διεθνή έκθεση τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων «Salon du ...