Κυριακή, 21 Απριλίου 2024
trikaladay.gr / Lifestyle / Πώς θα μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε: Το “μυστικό” της Iris Apfel

Πώς θα μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε: Το “μυστικό” της Iris Apfel

Η Iris Apfel αυτοαποκαλείται -και το υποστηρίζει- ως η μεγαλύτερη εν ζωή έφηβη! Και αυτή είναι η συμβουλή της για να μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε.

Εάν δεν την γνωρίζεις, η Iris Apfel είναι επιχειρηματίας, σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων και fashion icon. Γιατί όμως έχει τόση σημασία η δική της συμβουλή για το πώς θα μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε; Γιατί η Apfel είναι σήμερα 102 ετών και συνεχίζει να ζει τη ζωή της όπως ακριβώς της αρέσει.

“Μεγάλωσε, αλλά μη γίνεις βαρετή! Είμαι η Iris Apfel, η μεγαλύτερη εν ζωή έφηβη στον κόσμο. Δεν χρειάζεται ποτέ να πάψεις να είσαι τολμηρή και να διασκεδάζεις. Ζήσε το! Νιώσε άνετα έξω από τη δική σου ζώνη άνεσης”.

Άλλα tips για να μεγαλώνουμε με υγεία και χωρίς να γερνάμε;

Φροντίζουμε το σώμα μας. Τρώμε απ’ όλα, με μέτρο και ισορροπία. Επιλέγουμε φρούτα και λαχανικά εποχής που θα είναι πιο πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και προσπαθούμε να τρώμε ποικιλία από αυτά.

Φροντίζουμε να κάνουμε κάθε μέρα κάποιου είδους φυσική δραστηριότητα. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για να μεγαλώνουμε με υγεία συστήνεται να κάνουμε 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα ή 75 λεπτά υψηλής έντασης αερόβια άσκηση ή έναν ισοδύναμο συνδυασμό μέτριας προς έντονης δραστηριότητας.

Δεν παραλείπουμε τα τακτικά check up υγείας. Η πρόληψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνουμε υγιείς μέχρι τα βαθιά μας γεράματα.

Κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν και μας γεμίζουν. Η καλή διάθεση και η αισιοδοξία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ψυχική μας υγεία – και αυτή είναι άρρηκτα δεμένη και με τη σωματική υγεία.

Φροντίζουμε να κάνουμε κάθε μέρα κάποιου είδους φυσική δραστηριότητα. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για να μεγαλώνουμε με υγεία συστήνεται να κάνουμε 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα ή 75 λεπτά υψηλής έντασης αερόβια άσκηση ή έναν ισοδύναμο συνδυασμό μέτριας προς έντονης δραστηριότητας.

Δεν παραλείπουμε τα τακτικά check up υγείας. Η πρόληψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνουμε υγιείς μέχρι τα βαθιά μας γεράματα.

Κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν και μας γεμίζουν. Η καλή διάθεση και η αισιοδοξία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ψυχική μας υγεία – και αυτή είναι άρρηκτα δεμένη και με τη σωματική υγεία.

shape.gr

Δες επίσης

Έλλη Στάη: «Μια γυναίκα αν δεν κουβαλάει και εγκέφαλο δεν είναι ποτέ όμορφη» – Τι αποκάλυψε για την ηλικία της και τους άντρες

Η Έλλη Στάη βρέθηκε καλεσμένη στον Σταύρο Θεοδωράκη και τους «Πρωταγωνιστές» σε μια από τις επιλεκτικές συνεντεύξεις ...