Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Ελλάδα / “Έπεσαν” μαχαιρώματα σε ταβέρνα στη Θεσσαλονίκη

“Έπεσαν” μαχαιρώματα σε ταβέρνα στη Θεσσαλονίκη

Άγριος καβγάς σε ταβέρνα στη Θεσσαλονίκη, όπου Έλληνες και Αλβανοί θαμώνες συνεπλάκησαν με μαχαίρια!

Το αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής (17.1.2020) σε ταβέρνα στη Θεσσαλονίκη, στη θέση Πρόχωμα, από άγνωστη, μέχρι στιγμής αιτία.

Κάποιος από την παρέα των Αλβανών θαμώνων τράβηξε μαχαίρι και τραυμάτισε 37χρονο Έλληνα. Ο τραυματίας διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει ανησυχία.

Το επεισόδιο ερευνάται από το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκηδόνας.

πηγή: wepost.gr

Δες επίσης

Λαμία: Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ οι πρώτες φανταρίνες (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της ...