Διακοπή νερού θα γίνει αύριο Πέμπτη 20 Ιουνίου σε περιοχές των Τρικάλων καθώς η ΔΕΥΑΤ θα προχωρήσει σε αντικατάσταση αγωγού ύδρευσης.
Η διακοπή νερού θα γίνει από τις 9 το πρωί έως τη μια το μεσημέρι στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς Παλαιολόγου, Πόπης Καστρακίδου, Μακεδονίας και Ιουστιανού.
Δες επίσης
Συνάντηση Σκρέκα με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Τρικάλων
Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Νικόλαο Τσιόβολο, και το μέλος του ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

