Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή στην Ανθούπολη – Στο νοσοκομείο 30χρονη Λαρισαία

Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή στην Ανθούπολη – Στο νοσοκομείο 30χρονη Λαρισαία

Στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης μία γυναίκα μετά από τροχαίο που έγινε στη συνοικία της Ανθούπολης, στη Λάρισα.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες του onlarissa.gr, κοντά στο 17ο Δημοτικό Σχολείο, συγκρούστηκαν ΙΧ επιβατικό με μηχανή.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να τραυματιστεί μία γυναίκα 30 ετών, η οποία και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο.

onlarissa.gr

Δες επίσης

Λάρισα: Άνδρας κυκλοφορούσε ολόγυμνος στο κέντρο της πόλης και παρενοχλούσε περαστικούς

Ένα πρωτοφανές και σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (19/6/2026) στη Λάρισα, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση των Αρχών. Ένας ...