Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Τοπικά / Αδεια, μετά από δυο χρόνια η ΜΕΘ του Νοσοκομείου Τρικάλων

Αδεια, μετά από δυο χρόνια η ΜΕΘ του Νοσοκομείου Τρικάλων

Μειωμένες είναι πλέον οι νοσηλείες συμπολιτών με covid στο Νοσοκομείο Τρικάλων.

Σήμερα Τρίτη 3/5 είναι η πρώτη φορά τα τελευταία δυο χρόνια που είναι άδεια η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Στην κλινική covid  σήμερα οι νοσηλευόμενοι ανέρχονται σε 22.

Δες επίσης

Συνάντηση Σκρέκα με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Τρικάλων

Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Νικόλαο Τσιόβολο, και το μέλος του ...