Μία οικογενειακή φωτογραφία επέλεξε να αναρτήσει ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, στον λογαριασμό του στο instagram μετά τη νίκη στις εκλογές.
Στη λεζάντα έγραψε “Ευχαριστώ!!! Και από αύριο σκληρή δουλειά!”.
Να αποσυνδεθεί η πληρωμή των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος προτείνει η νέα νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε, ...