Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Άντρας έπαθε ηλεκτροπληξία έξω από ΑΤΜ στη Λάρισα

Άντρας έπαθε ηλεκτροπληξία έξω από ΑΤΜ στη Λάρισα

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Δευτέρας, λίγο μετά τις 11:30 στο ΕΚΑΒ, όταν νεαρός αλλοδαπός έπαθε ηλεκτροπληξία έξω από ATM, στο κέντρο της πόλης.

Άγνωστο παραμένει το πως συνέβη το περιστατικό, ενώ στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.

onlarissa

Δες επίσης

Στη Λάρισα για πρώτη φορά το Ευρωπαικό Σχολείο Πόνου

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζει την κορυφαία συνάντηση ειδικών Η Ελλάδα και συγκεκριμένα η πόλη της ...