Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας 4χρονο κοριτσάκι – Κατάπιε χάπια

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας 4χρονο κοριτσάκι – Κατάπιε χάπια

Στην παιδιατρική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας μεταφέρεται αυτή τη στιγμή ένα τετράχρονο κοριτσάκι από την Καρδίτσα σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, έπειτα από κατάποση φαρμάκων.

Τα αίτια του συμβάντος παραμένουν προς το παρόν άγνωστα.

Δες επίσης

Κουνήθηκε η Μαγνησία από σεισμό 4 ρίχτερ

Σεισμός 4 Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα το πρωί (23/6) στην Εύβοια ο οποίος έγινε αισθητός και ...