Εξιχνιάστηκαν δύο περιπτώσεις απάτης που διαπράχθηκαν στη Λάρισα και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος μιας 42χρονης για το αδίκημα της απάτης. Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα η 42χρονη μαζί με άγνωστο μέχρι στιγμής συνεργό της, την (03-04-2019) και την (08-05-2019), προσποιούμενοι είτε τους υπαλλήλους ασφαλιστικού ταμείου είτε τους εφοριακούς, εξαπάτησαν δύο άτομα, ηλικίας 59 και 77 ετών και τους απέσπασαν συνολικά το χρηματικό ποσό των (3.250) ευρώ.
Δες επίσης
Στη Λάρισα για πρώτη φορά το Ευρωπαικό Σχολείο Πόνου
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζει την κορυφαία συνάντηση ειδικών Η Ελλάδα και συγκεκριμένα η πόλη της ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

