Θλίψη σκόρπισε στην τοπική κοινωνία το άγγελμα θανάτου ενός νέου συνανθρώπου μας.
Πρόκειται για τον Γιώργο Γιανννίκη από την Οιχαλία ο οποίος έφυγε από τη ζωή σήμερα τα ξημερώματα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης όπου νοσηλεύονταν το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Ο 43χρονος ήταν ιδιαίτερα αγαπητός και εργαζόταν ως μπάρμαν σε μπαρ της Οιχαλίας, Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Ο θανών αφήνει πίσω τους γονείς Αναστάσιο και Δήμητρα, τα αδέλφια Σωτήρη και Σταυρούλα Γιαννίκη, Ηλία και Ολυμπία Κουτσά και ανίψια.
φωτο από oichalialive
Δες επίσης
Από το Κέντρο Κοινότητας ξεκίνησαν οι δράσεις Δ. Τρικκαίων και e-trikala για την «ενεργειακή φτώχεια» (ΦΩΤΟ)
Ενίσχυση της ενημέρωσης για θέματα «ενεργειακής φτώχειας» υλοποιεί η e-trikala ΑΕ, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού έργου. ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

