Συνελήφθησαν, σήμερα (11-10-2018) τις πρώτες πρωινές ώρες στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας, δύο άτομα, ηλικίας 29 και 34 ετών, διότι κατελήφθησαν επ’ αυτοφώρω να έχουν διαρρήξει ψυγείο καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος και να έχουν αφαιρέσει (17) μπουκάλια αλκοολούχου ποτού.
Δες επίσης
Λάρισα: Συνελήφθη 55χρονος επιχειρηματίας – Δεν λάμβανε τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας
Για ρύπανση περιβάλλοντος συνελήφθη ένας 55χρονος επιχειρηματίας στη Λάρισα, ιδιοκτήτης εταιρείας ανακύκλωσης. Ο 55χρονος συνελήφθη ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

