Την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου και ώρα 6: 30μ.μ στα γραφεία του Τμήματος θα γίνει αγιασμός, με την ευκαιρία ενάρξεως της νέας Εθελοντικής χρονιάς.
Παρακαλούνται οι εθελόντριες-ές και φίλες-οι του Ερυθρού Σταυρού να παρευρεθούν.
Δες επίσης
Συνάντηση Σκρέκα με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Τρικάλων
Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Νικόλαο Τσιόβολο, και το μέλος του ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

