Την ανάγκη να ευχαριστήσουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό αισθάνονται τα παιδιά και οι συγγενείς Τρικαλινού που έφυγε από τη ζωή πριν λίγες μέρες.
Οπως αναφέρουν: Αισθανόμεθα την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε και δημόσια το Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Τρικάλων και ιδιαίτερα τους επικεφαλής της Β΄ Παθολογικής κλινικής , τους Γιατρούς και όλο το βοηθητικό νοσηλευτικό προσωπικό για της άριστες φροντίδες που προσφέραν κατά την διάρκεια της νοσηλείας του πατέρα μας Σταύρου Κακκέ .
Δες επίσης
Στα εγκαίνια του «Padel Hub» των αδερφών Φορτούνη ο Σκρέκας
Στα επίσημα εγκαίνια του υπερσύγχρονου αθλητικού κέντρου «Padel Hub» των αδερφών Φορτούνη στα Τρίκαλα, παρευρέθηκε ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων

