Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Ελλάδα / Με κρίση άγχους δύο μαθητές λόγω πανελλαδικών

Με κρίση άγχους δύο μαθητές λόγω πανελλαδικών

Στο νοσοκομείο κατέληξαν δυο μαθητές, οι οποίοι συμμετείχαν τη Δευτέρα στις πανελλαδικές, λόγω κρίσης άγχους.

Το περιστατικό σημειώθηκε σε λύκειο του Ηρακλείου.

Οι μαθητές -ένα αγόρι και ένα κορίτσι- ένιωσαν αδιαθεσία όσο βρίσκονταν στην αίθουσα.

Άμεσα στο σχολείο έφτασε ασθενοφόρο, το οποίο τους παρέλαβε και τους μετέφερε στο νοσοκομείο.

Οι μαθητές θα διαγωνιστούν στα μαθήματα αυτά μέσα στις επόμενες ημέρες.

Δες επίσης

Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία

Να επικρατήσουν… ήρεμα νερά στο εσωκομματικό πεδίο και να υπάρξει η μέγιστη δυνατή συστράτευση στο δρόμο προς ...

Αφήστε μια απάντηση