Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Θεσσαλία / Κρίση πανικού έπαθαν δύο μαθητές κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών

Κρίση πανικού έπαθαν δύο μαθητές κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών

Δύο περιστατικά σημάδεψαν τη δεύτερη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων στον Βόλο. Τόσο οι καθηγητές όσο και οι διευθυντές των εξεταστικών κέντρων κλήθηκαν να διαχειριστούν τις απρόσμενες καταστάσεις όταν δύο μαθητές έπαθαν κρίση πανικού κατά τη διάρκεια της εξέτασης.

Σύμφωνα με τον διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Σωκράτη Σαβελίδη, το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στο 8ο Λύκειο Βόλου, στις 8:30, όταν ένας υπό εξέταση μαθητής αισθάνθηκε αδιαθεσία, έχασε τις αισθήσεις του και αμέσως μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο «Αχιλλοπούλειο» Νοσοκομείο.

Στη δεύτερη περίπτωση μία μαθήτρια στο 1ο Λύκειο Νέας Ιωνίας γύρω στις 11:00, δεν αισθάνθηκε καλά και κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τη μεταφορά της στο νοσοκομείο.

Και οι δύο μαθητές είναι καλά στην υγεία τους αφού λίγο αργότερα αποχώρησαν από το νοσοκομείο ενώ αναμένεται να επανεξετασθούν στην επαναληπτική διαδικασία των εξετάσεων, στις 6 Ιουνίου.

newsbeast.gr

Δες επίσης

Λάρισα: Συνελήφθη 55χρονος επιχειρηματίας – Δεν λάμβανε τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας

Για ρύπανση περιβάλλοντος συνελήφθη ένας 55χρονος επιχειρηματίας στη Λάρισα, ιδιοκτήτης εταιρείας ανακύκλωσης. Ο 55χρονος συνελήφθη ...

Αφήστε μια απάντηση