Την Πέμπτη 5 Μαΐου, ώρα 11 π.μ. στα γραφεία του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Τμήματος θα ανταλλάξουν ευχές με εθελοντές και φίλους.
Παρακαλούνται όσοι επιθυμούν να παρευρεθούν.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, όλες οι υπηρεσίες του Εθνικού Οργανισμού Πρόληψης ...