Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Τοπικά / 40χρονος αισθάνθηκε αδιαθεσία σε καφέ – Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων

40χρονος αισθάνθηκε αδιαθεσία σε καφέ – Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων

Στο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε σήμερα, τις πρώτες πρωινές ώρες ένας 40χρονος Τρικαλινός.

Ο 40χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες του trikaladay, βρισκόταν σε καφε-μπαρ της πόλης, όταν αισθάνθηκε αδιαθεσία με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα.

Αμέσως κλήθηκε αθενοφόρο που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο, όπου και νοσηλεύεται

Δες επίσης

Από το Κέντρο Κοινότητας ξεκίνησαν οι δράσεις Δ. Τρικκαίων και e-trikala για την «ενεργειακή φτώχεια» (ΦΩΤΟ)

Ενίσχυση της ενημέρωσης για θέματα «ενεργειακής φτώχειας» υλοποιεί η e-trikala ΑΕ, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού έργου. ...