Παρελθόν αποτελεί εδώ και λίγες μέρες το δημοτικό αναψυκτήριο που λειτουργούσε εδώ και πάνω από 30 χρόνια στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων.
Το κατάστημα είχε νοικιάσει ο Γιώργος Ζηκύρης και στη συνέχεια το ανέλαβε ο γιός του.
Όμως με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά από εισήγηση της δημοτικής αρχής ο ενοικιαστής το απελευθέρωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikaladay στα σχέδια της δημοτικής αρχής είναι να αξιοποιήσει το ακίνητο για Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης.
Δες επίσης
Θανάσης Λιούτας: Ουσιαστική ελάφρυνση για τους δανειολήπτες του Νόμου Κατσέλη – Με αναδρομική ισχύ η νέα νομοθετική παρέμβαση του ΥΠΟΙΚ
Τη νέα νομοθετική παρέμβαση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, που δίνει ουσιαστική ανάσα, χαιρετίζει ...
Trikala Day Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα των Τρικάλων




