Μειωμένες είναι πλέον οι νοσηλείες συμπολιτών με covid στο Νοσοκομείο Τρικάλων.
Σήμερα Τρίτη 3/5 είναι η πρώτη φορά τα τελευταία δυο χρόνια που είναι άδεια η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Στην κλινική covid σήμερα οι νοσηλευόμενοι ανέρχονται σε 22.
Μειωμένες είναι πλέον οι νοσηλείες συμπολιτών με covid στο Νοσοκομείο Τρικάλων.
Σήμερα Τρίτη 3/5 είναι η πρώτη φορά τα τελευταία δυο χρόνια που είναι άδεια η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Στην κλινική covid σήμερα οι νοσηλευόμενοι ανέρχονται σε 22.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μελισσοκομικού Συλλόγου Τρικάλων, κ. Νικόλαο Τσιόβολο, και το μέλος του ...