Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Ελλάδα / Γαλάζιος βουλευτής έκανε έφοδο σε δημόσια υπηρεσία και βρήκε… δύο υπαλλήλους

Γαλάζιος βουλευτής έκανε έφοδο σε δημόσια υπηρεσία και βρήκε… δύο υπαλλήλους

Ο λόγος για τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στη Ζάκυνθο, Διονύση Ακτύπη, ο οποίος – όπως διαβάζουμε στο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά, είχε τη φαεινή ιδέα τις ημέρες των εορτών να κάνει έφοδο στα τοπικά γραφεία του ΟΑΕΔ στο νησί, για να δει αν προχωρούν κανονικά οι διαδικασίες για τη διανομή των επιδομάτων από τον Οργανισμό.

«Με το που μπήκα είδα μόνο έναν υπάλληλο και την διευθύντρια. Οι άλλοι τέσσερις υπάλληλοι έλειπαν με άδεια», έλεγε ο «γαλάζιος» βουλευτής, ο οποίος, εκνευρισμένος, έφτασε μέχρι τον αρμόδιο υπουργό για να παραπονεθεί…

Δες επίσης

Λαμία: Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ οι πρώτες φανταρίνες (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της ...