Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
trikaladay.gr / Ελλάδα / 65χρονος βρέθηκε νεκρός σε στάση λεωφορείου

65χρονος βρέθηκε νεκρός σε στάση λεωφορείου

Την τελευταία του πνοή άφησε το πρωί ένας άνδρας στη Βάρκιζα. Τον άτυχο 65χρονο βρήκαν το πρωί διερχόμενοι, χωρίς τις αισθήσεις του, σε στάση λεωφορείου, όπως αναφέρει το ant1news.gr.

Άμεσα κάλεσαν στο σημείο αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, οι διασώστες του οποίου επιβεβαίωσαν τον θάνατό του.

Ο θάνατος του αποδίδεται, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σε παθολογικά αίτια.

Δες επίσης

Λαμία: Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ οι πρώτες φανταρίνες (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της ...