Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024
trikaladay.gr / Τοπικά / Το ’πε και το ‘κανε ο Τόμμυ για τις διαφημίσεις

Το ’πε και το ‘κανε ο Τόμμυ για τις διαφημίσεις

Τάξη στην χαοτική κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της διαφήμισης σε κοινόχρηστους χώρους επιχειρεί να βάλει η δημοτική αρχή του Δήμου Τρικκαίων.

Με το θέμα ασχολείται επί αρκετό καιρό ο αντιδήμαρχος Τόμμυ Κυρίτσης, ο οποίος και κατέληξε στο τελικό σχέδιο για την υπαίθρια διαφήμιση στην πόλη.
Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διαφήμιση σε δημόσιους και κοινόχρηστους χώρους εκπόνησε και υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων για την πόλη των Τρικάλων. Ο προγραμματισμός αφορά στην προσπάθεια, αφ’ ενός να απομακρυνθούν οι βρώμικες και πηγές ρύπων πινακίδες, αφ’ ετέρου στην αύξηση των συγκεκριμένων χώρων διαφήμισης, προς όφελος των διαφημιζόμενων και, κυρίως, προς όφελος της καθαριότητας και της αισθητικής αναβάθμισης της πόλης.
Στο πλαίσιο αυτό, και με βάση τις κείμενες διατάξεις και νόμου, υλοποιήθηκε σειρά δράσεων:
1. Απομακρύνθηκαν 9 «ρακέτες» (διαφημιστικές πινακίδες σε πλαίσια) που βρίσκονταν σε σημεία της πόλης, εμποδίζοντας την απρόσκοπτη διέλευση πεζών, περιορίζοντας τον ελεύθερο χώρο, δημιουργώντας πρόσθετους ρύπους.
2. Στις εναπομείνασες «ρακέτες», γίνεται καθαρισμός και στη μία όψη τοποθετείται ο χάρτης της πόλης. Στο πλαίσιο, δε, της ύπαρξης τουριστικής πληροφορίας, στην άλλη πλευρά θα υπάρχουν προτεινόμενες διαδρομές για ολόκληρο τον νομό.
3. Οι απομακρυνθείσες κατασκευές θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή εκδηλώσεων του Δήμου σε κεντρικά σημεία, μετά την αναμόρφωσή τους.
4. Διενεργείται ανακατασκευή (καθαρισμός, διόρθωση, βαφή) των – χαμηλών σε ύψος – μεταλλικών διαφημιστικών πλαισίων που υπάρχουν στην πόλη των Τρικάλων.
5. Εκπονήθηκε μελέτη για την αύξηση των χώρων διαφήμισης που θα προσφέρει ο Δήμος Τρικκαίων
6. Οι νέοι, πρόσθετοι χώροι διαφήμισης διαφοροποιούν τον τρόπο προβολής δράσεων, καθώς πλέον θα τοποθετούνται banners, διακριτά από όλους, χωρίς, όμως, τους ρύπους που δημιουργούν οι αφίσες και πάντα σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας. Εξυπακούεται ότι, κυρίαρχο ζήτημα για τους νέους χώρους διαφήμισης, είναι ο σεβασμός τους από τους πολίτες και όχι η αυθαίρετη χρήση τους.
7. Θα αφαιρεθούν οι πινακίδες τύπου «πίζα», που βρίσκονται κυρίως στις εισόδους – αλλά και σε άλλα σημεία – της πόλης, όπως στο πάρκο παλιών φυλακών.
8. Έγιναν ήδη οι συζητήσεις με τους ιδιοκτήτες γραφείων τελετών, για την τοποθέτηση των χώρων επικόλλησης αγγελτηρίων κηδειών και μνημόσυνων, στο πλαίσιο υλοποίησης παλαιότερης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ο Δήμος Τρικκαίων επιδιώκει τη βελτίωση του πλαισίου για την υπαίθρια διαφήμιση, επιζητώντας την ύπαρξη χώρων που θα εξυπηρετούν τους διαφημιζόμενους. Κυρίως, όμως, προωθεί και υλοποιεί τον σεβασμό στον πολίτη, καθώς τα διαφημιστικά μηνύματα οφείλουν να είναι εναρμονισμένα με την ισχύουσα νομοθεσία, με στόχο την προστασία και την ανάδειξη της αισθητικής της πόλης, καθώς και την ασφάλεια για πολίτες και οδηγούς.

Δες επίσης

Επιστολή του προέδρου του Επιμελητηρίου Τρικάλων προς τους υπουργούς Χρ. Σταικούρα και Κ. Σκρέκα

Προς: Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών – Κο. Σταϊκούρα Χρ. – Κοιν.: – – Υπουργό Ανάπτυξης ...

Αφήστε μια απάντηση