Σάββατο, 20 Απριλίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Παρθενώνας στα μπουκάλια της Coca-Cola: Αυτή είναι η απόφαση της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας

Παρθενώνας στα μπουκάλια της Coca-Cola: Αυτή είναι η απόφαση της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας

Περιθώριο 30 εργάσιμων ημερών έχει η Coca-Cola Hellas να αποσύρει τα μπουκάλια από την αγορά, τα οποία σχετίζονται με τη διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola με θέμα την Αθήνα, και απεικονίζουν τον Παρθενώνα και τη Βουλή των Ελλήνων. Στην απόφαση αυτή κατέληξε χθες η δευτεροβάθμια επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας. Θυμίζουμε ότι η σχετική προσφυγή στην πρωτοβάθμια επιτροπή είχε γίνει από τις εταιρείες Βίκος, Έψα και Λουξ. Για την ίδια υπόθεση όπως έγραψε χθες το News24/7 η Λουξ αναμένεται να κινηθεί και δικαστικά.

Διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο περιθώριο ισχύει “για όσα υλικά δεν έχει ακόμη λήξει η προθεσμία της πρωτοβάθμιας επιτροπής”. Στην ουσία, οι υπόλοιπες σχετικές προθεσμίες για κάθε είδους προβολή και διαφήμιση έχουν παρέλθει (με εξαίρεση το θέμα της συσκευασίας).

Ναι μεν αλλά
Η επιτροπή αναγνώρισε ότι η διαφημιστική εκστρατεία της Coca-Cola, κατά την έναρξή της, πληρούσε όλες τις απαιτήσεις της νομιμότητας. Διαπίστωσε, όμως, ότι, μετά τις 4/7/2019, υπάρχει η υποχρέωση λήψης αδείας, για χρήση αναπαραστάσεων με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο (άρα και των ελεύθερων σχεδίων) των μνημείων, που ανήκουν στο Δημόσιο και, κατά πλειοψηφία, αποφάσισε ότι, από 4/7/2019 και εφεξής, η διαφημιστική εκστρατεία έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε).

Για την Coca Cola, η οποία δηλώνει ότι θα συμμορφωθεί στην απόφαση, θεωρητικά η “ζημιά” είναι μικρή καθώς οι συγκεκριμένες συσκευασίες είχαν ολοκληρώσει τον κύκλο τους καθώς είχαν εποχικό χαρακτήρα και ήταν σε κυκλοφορία από την περασμένη άνοιξη.
news247

Δες επίσης

Φέτος το Πάσχα είναι “eggύηση” στα Public Ένας προορισμός με χιλιάδες ετοιμοπαράδοτα προϊόντα για όλη την οικογένεια και το σπίτι, ΑΤΟΚΑ!

Τα Public ξέρουν ότι διανύεις τη φάση «Ό,τι θέλει το βαφτιστήρι», γι’ αυτό διαθέτουν τη ...