Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024
trikaladay.gr / Επιχειρηματικότητα / Mado: Ποια είναι η τουρκική αλυσίδα που έκανε απόβαση στην Ελλάδα

Mado: Ποια είναι η τουρκική αλυσίδα που έκανε απόβαση στην Ελλάδα

Το πρώτο της κατάστημα στην Θεσσαλονίκη άνοιξε η μεγαλύτερη αλυσίδα καφεστιατορίων της Τουρκίας Mado. Ποια θα είναι τα σχέδια της για την ελληνική αγορά

Μικρή γεύση από την μεγαλύτερη αλυσίδα καφεστιατορίων της Τουρκίας Mado έχουν την δυνατότητα να πάρουν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης καθώς μετά από απανωτές αναβολές άνοιξε χθες το κατάστημα στο 8 της οδου Βενιζέλου.

Το “μικρή γεύση” δεν είναι σχήμα λόγου καθώς πρόκειται για το μικρότερο κατάστημα της διεθνούς αλυσίδας (διαθέτει 400 καταστήματα με παρουσία σε Αυστραλία, Κορέα, Χονγκ Κονγκ, Λίβανο και χώρες του Αραβικού Κόλπου) καθώς είναι μεγέθους μόλις 85 τ.μ. όταν ένα μέσο κατάστημα είναι στα 300 τ.μ.. Όπως εξηγεί στο news247 o κ. Στεφανος Χατζημανώλης (μέτοχος και Γενικός Διευθυντής της Yasar Ice Cream & Food Items IKE, της εταιρείας που έχει αναλάβει την ανάπτυξη της Mado στην Ελλάδα) το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί το πρώτο που απευθύνεται κυρίως σε περαστικούς και για take away. Πέρα από τα παραδοσιακά ανατολίτικα γλυκά και τις πίτες επιτόπου παρασκευάζεται και ο ντουντουρμάς το παγωτό που παράγεται με κατσικίσιο γάλα και σκόνη από σαλέπι, από ρίζα ορχιδέας καθώς και το κιουνεφέ, το ζεστό κανταΐφι με γέμιση από μαστιχωτό τυρί.

Τα παραπάνω μαζί με τα φαγητά και τις σούπες που είναι επίσης διάσημες στα Mado οι Θεσσαλονικείς θα έχουν την δυνατότητα να τα δοκιμάσουν μετά τις 10 Ιανουαρίου στο κατάστημα της Νίκης 65 το οποίο θα διαθέτει 140 θέσεις. Η Θεσσαλονίκη αποτελεί τον πρώτο σταθμό επέκτασης της τουρκικής αλυσίδας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά στην Δυτική Ευρώπη. “Έδωσα μάχη για να τους πείσω να ξεκινήσουν από εδώ και όχι από την Βουλγαρία. Στην Θεσσαλονίκη συναντάς ένα από τα υψηλότερα αισθητήρια γεύσης, αν καταφέρεις να πετύχεις εδώ μπορείς να επεκταθείς πολύ πιο εύκολα μετά” εξηγεί ο κ. Χατζημανώλης.

Σε ότι αφορά την ανάπτυξη γίνονται συζητήσεις για την εξεύρεση χώρου που θα φιλοξενήσει το πρώτο κατάστημα στην Αθήνα (σ.σ. αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2017) ενώ επαφές υπάρχουν και σε Λάρισα, Βόλο και Χανιά ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχει τους επόμενους μήνες παρουσία και σε μεγάλο εμπορικό κέντρο. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2017 να λειτουργούν τέσσερα καταστήματα ενώ μεσοπρόθεσμα θα αναπτυχθούν 12 καταστήματα, στην πλειοψηφία τους μικρού τύπου όπως αυτού της οδού Βενιζέλου.

Η ανάπτυξη 10 καταστημάτων σύμφωνα με τον κ. Χατζημανώλη θεωρείται κομβική καθώς θα ανοίξει τον δρόμο για την δημιουργία βιοτεχνικής μονάδας στην Ελλάδα (σ.σ. σήμερα οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Βάρνα της Βουλγαρίας) καθώς στόχος είναι πέρα από την τροφοδοσία των καταστημάτων και η συνεργασία με ξενοδοχεία στον τομέα του παγωτού.
news247

Δες επίσης

Ξεχώρισαν οι Τρικαλινές Επιχειρήσεις στη φετινή Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών “FOODEXPO 2024” ΦΩΤΟ

Το Επιμελητήριο Τρικάλων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχαν στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και ...

Αφήστε μια απάντηση