Όπως επισημαίνει ο επιχειρηματίας, η Δουμπιά δεν είναι εφικτό να συγχωνευτεί μελλοντικά με τον όμιλο καθότι ο τοπικός δήμος, στον οποίο ανήκει γεωγραφικά η Δουμπιά, διατηρεί μειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία. «Μετά τις υπογραφές θα εφαρμόσουμε την εμπορική πολιτική που ήδη έχουμε καταρτίσει, με στόχο να βγούμε στην αγορά με την υφιστάμενη οργάνωση που διαθέτει η Κλιάφα καθώς και με τον υπάρχοντα μηχανολογικό εξοπλισμό.

Στη συνέχεια – σε περίπου ένα χρόνο από τώρα – θα βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερη θέση, καθώς ήδη από το προσεχές φθινόπωρο θα ετοιμάζουμε το marketing plan του 2021», εξηγεί ο κύριος Σαράντης.

«Δεν εξετάσαμε ποτέ την απόκτηση της Μαλαματίνας»

Αναφερόμενος στα σενάρια, βάσει των οποίων ο όμιλος έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την απόκτηση και της Μαλαματίνας, ο ίδιος το διαψεύδει. «Είναι γεγονός ότι είχαμε κάποιες προτάσεις σε συνέχεια του ενδιαφέροντός μας για τη Δουμπιά, ωστόσο είναι ένα εντελώς διαφορετικό αντικείμενο από το δικό μας, που απαιτεί αφοσίωση καθώς πρόκειται για μία “μεγάλη δουλειά”. Eπομένως κάθε προσέγγιση που δεχτήκαμε απορρίφθηκε, καθότι δεν εξετάστηκε ποτέ ένα τέτοιο ενδεχόμενο».

Στον τομέα των επενδύσεων ο όμιλος θα διαθέσει κατά την προσεχή διετία συνολικό ποσό 50 εκατ. για τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία και επιπλέον ποσό 15-18 εκατ. για τις νεοαποκτηθείσες Κλιάφα και Δουμπιά.

O τζίρος πάνω από 400 εκατ. το 2020

Ο όμιλος σύμφωνα με τον κύριο Σαράντη κινήθηκε ικανοποιητικά κατά την περίοδο του lockdown, με ώθηση από τα σούπερ μάρκετ, ενώ επηρεάστηκε – σε πολύ μικρό βαθμό – από το HoReCA, όπου διαθέτει έκθεση της τάξεως του 10% εκ του συνόλου των πωλήσεων. Ο ίδιος προβλέπει ότι το 2020 θα κλείσει κινούμενο κοντά τα επίπεδα των αρχικών προβλέψεων και του πλάνου που είχαν τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία, υπερβαίνοντας τα 400 εκατ. ευρώ, έναντι των 373 εκατ. ευρώ που ήταν ο κύκλος εργασιών το 2020.

Γιώργος Λαμπίρης Foodreporter